Oppmøtet var godt på trass av litt fuktig ver og både unge og vaksne kosa seg til lands og til vanns, på misjonstivoli, med tombola, nydeleg middag og gode kaker, og fine samtalar rundt borda.
Vi ønsker å rette ein ekstra takk til alle frivillige som har bidrege før feiringa og undervegs med praktiske oppgåver, kakebaking, aktivitetar og anna!
Med ønskje om ein fin sommar frå oss på Kjeldsund!
Se færre




